Decor Son

Decor Son inspireert mensen om zelfstandig hun leefomgeving te verbeteren. Door het delen van kennis en het bieden van totaaloplossingen streeft Decor Son ernaar om de beste partner te zijn. Samen gaan we voor het meest optimale resultaat. 

Het huidige productassortiment van Decor Son bestaat uit meer dan 3000 artikelen. Voor een groot deel zijn deze onderverdeeld in divisies: Wall Design, Home Improvement en Garden Elements. 

Enthousiaste mensen en slimme digitale oplossingen staan aan de basis van onze logistieke organisatie. Een organisatie waarmee wij dagelijks een enorme hoeveelheid bestellingen van Nationale en Internationale Retail- E-commerce partners verwerken. 

Merken: Decor Wall Design, Decor Home Improvement, Decore Garden Elements, Stone Design, Wood Design, ISO DE LUXE, Wood Flare

Decor failliet

Decor uit Son is failliet. 

31 augustus 2023

NieuwsDecor Son
Close-Up

Decor Son ontwikkelt verder in ‘jaar van uitersten’

In een jaar dat voor de bouw en doe-het-zelf werden gekenmerkt door hollen en stilstaan, beleefde Decor Son naar eigen zeggen ‘een uitdagend maar goed jaar om trots op te zijn’. “We zijn goed op koers gebleven en hebben daarin zelfs verdieping kunnen aanbrengen. Daarbij hebben we zelfs volop kunnen investeren in onze nieuwe collecties voor 2022”, zegt Judith van Kaathoven, commercieel directeur van Decor Son.

08 september 2021

close-upstuinDecor Son
Close-Up

Decor Son maak verbouwen, verduurzamen en renoveren gemakkelijk

De doe-het-zelfretailer een totaalassortiment bieden, waarmee hij snel, zorgvuldig en goed in de vraag van de consument kan voorzien. Dat is waar de business unit Home Improvement van Decor Son voor staat. Met concepten en producten die zijn afgestemd op de wensen van de retailer en die consumenten inspireren en uitdagen. Niet voor niets is het de missie van Decor Son om ‘de consument te inspireren om zelfstandig hun leefom­geving te verbeteren’ en dat in de breedste zin van het woord.

15 april 2021

close-upsDecor SonHome Improvement
Close-Up

Het fundament onder ieder tuin- en groenproject

Voor Decor Son staat 2020 vooral in het teken van de her­­positionering van het bedrijf. Vanuit de drie business units Home Improvement, Wall Design en Garden Elements bedient het bedrijf de dhz-retail met drie kernassortimenten. De overkoepelende belofte ‘we deliver’ en een heldere pay-off voor iedere business unit maakt duidelijk waar het assortiment voor staat. ‘Maak buitengewoon goed!’ bijvoorbeeld, de pay-off van Garden Elements.

07 december 2020

close-upsDecor Son
Close-Up

Inspireren om zelfstandig leefomgeving te verbeteren

Drie business units met ieder een eigen en heldere missie en strategie. Met die positionering presenteert Decor Son zich vanaf deze zomer binnen de doe-het-zelfsector. “Met de divisies ‘Wall Design’, ‘Home Improvement’ en ‘Garden Elements’ bieden we een veelzijdig en helder assortiment waarbinnen nieuwe concepten centraal staan”, zegt commer- cial director Judith van Kaathoven, die samen met operational director Elco van Uden trots de herpositionering toelicht.

03 september 2020

close-upsDecor Son
Pagina 1 van 1

Word abonnee

  • Ontvang iedere editie van Vakblad MIX
  • Ontvang onze email-nieuwsbrief
  • Toegang tot álle content op MIXonline.nl
  • Inclusief marktcijfers en artikel-archief
  • Geef 3 collega's een login cadeau
  • Een openbaar persoonlijk profiel
  • Je persoonlijke nieuwsoverzicht in MijnMIX
  • Reageren op artikelen
Word abonnee