Keter

Keter Benelux, onderdeel van het van oorsprong Israelische Keter Group, inspireert mensen al meer dan zeventig jaar om geweldige ruimtes te creëren in hun huis en tuin met innovatieve en hoogwaardige producten. Keter richt zich op het maken van producten die stijlvol, praktisch en duurzaam zijn, met functies die mensen helpen om samen heerlijk te genieten. Met merken als Keter, Allibert en Curver biedt het naast tuinhuizen, tuinmeubelen en andere producten voor in de tuin ook huishoudartikelen als wasmanden, vershouddozen en afvalbakken aan.  

Het bedrijf is wereldleider op het gebied van kunststof consumentenproducten en neemt die verantwoordelijkheid zeer serieus. Het gelooft de duurzame consumptie te kunnen stimuleren door het gebruik van gerecyclede en herbruikbare kunststoffen en door de levensduur van producten te verlengen. Dit houdt in dat alle activiteiten, van productontwerp en productieprocessen tot de algemene bedrijfsvoering, worden uitgevoerd op een verantwoorde manier. Keter ontwikkelt producten die écht duurzaam zijn: ze helpen ontreininging verminderen en zijn tegelijkertijd heel functioneel en betaalbaar. Zo zijn een aantal productlijnen intussen volledig gemaakt van recycled kunststof waarbij niet wordt ingeleverd op de uitstraling of kwaliteit. 

Merken: Kis, Curver, Allibert

Close-Up

Scheiden van huishoudelijk afval wordt makkelijker

Curver lanceert een nieuwe collectie innovatieve afvalscheidingssystemen. Deze nieuwe producten maken afvalscheiding, hygiënische opslag en eenvoudige recycling mogelijk. “Consumenten gaan steeds bewuster met hun afval om en daarom zien we een stijging in de vraag naar oplossingen om afval te scheiden, ook voor grotere volumes.”

18 december 2021

close-upsKeterCurverOpbergmiddelen
Close-Up

Curver ziet extra verkoop­kansen voor wasmanden

Wasmanden als extra productcategorie voor bouwmarkten. Marktleider Curver dicht deze producten grote omzetkansen toe. “Voor Curver vormen de zogenaamde ‘laundry concepts’ een grote omzetgroep. Het zijn interieuritems die gezien mogen worden. Wij zien dat de vraag er is, maar dat het aanbod in dhz-winkels achterblijft. Terwijl plaatsing bij badkamer accessoires extra verkoopkansen creëert. Zeker als je weet dat Curver trendy producten biedt, waarbij innovatie en duurzaamheid belangrijke pijlers zijn.”

18 februari 2021

close-upshuishoudproductenKeterCurverWasmanden
Pagina 1 van 1

Word abonnee

  • Ontvang iedere editie van Vakblad MIX
  • Ontvang onze email-nieuwsbrief
  • Toegang tot álle content op MIXonline.nl
  • Inclusief marktcijfers en artikel-archief
  • Geef 3 collega's een login cadeau
  • Een openbaar persoonlijk profiel
  • Je persoonlijke nieuwsoverzicht in MijnMIX
  • Reageren op artikelen
Word abonnee