Orkla House Care Benelux

Orkla House Care Benelux is marktleider in de verkoop en distributie van verfgereedschappen in Nederland en België. Het ontwikkeld concepten voor zowel DIY als de professionele schilder. Ze bieden 3 merken aan; SAM en R7 zijn geschikt voor de DIY- schilder en Anza Pro voor de betere schilder.

Voor SAM/R7 is het maken van zeer goede verfgereedschappen voor Doe-het-zelvers een ernstige zaak. Ze weten dat DHZ’ers voor een tal van uitdagingen staan en doen er alles aan om er voor te zorgen dat zij deze uitdagingen kunnen overwinnen zodat ook de ondernemingen kan groeien. 

Onder het merk SAM biedt Orkla House Care een compleet concept aan met alle producten die een dhz-schilder nodig heeft. Dit assortiment is geschikt voor iedereen die een volledig aanbod van dhz-verfgereedschappen wil aanbieden. De producten zijn specifiek ontwikkeld voor alle soorten verf.

Met het 1-meter concept van R7 kan de klant eenvoudig zijn keuze maken, door het kiezen van hybride verfgereedschappen van R7 heeft hij heeft steeds het juiste product met een superieure kwaliteit. Deze kwasten en rollers zorgen er voor dat de consument steeds het beste resultaat bekomt en dus tevreden terug kijkt naar zijn aankoop.

Anza Pro doet er alles aan om de professionele schilder te begrijpen. Op deze manier worden we innovatieve en ergonomische verfgereedschappen ontwikkeld zodat de schilder efficiënter een perfect eindresultaat kan bekomen. Door professionele schilders nauwlettend te observeren weten Anza Pro hoe ze het verschil kunnen maken. Deze kennis beïnvloedt de ontwikkeling van de kwasten, verfrollen en tools. Als een schilder zegt dat het materiaal goed aanvoelt, dan weet Anza Pro dat we hun job goed hebben gedaan. Ze weten wat nodig is. Achter dit gevoel zit werelds meest geavanceerde technologie, een ergonomisch design, geoptimaliseerde prestaties en heel wat tests.

Merken: SAM, R7, Anza Pro

Close-Up

We willen van consumenten ‘decorating heroes’ maken

In de Benelux is Orkla House Care Benelux marktleider in verfgereedschappen. Om die leidende positie te houden, investeert het merk veel in consumentenonderzoek. Deze waardevolle inzichten zijn onder andere vertaald in het compacte R7 concept. Daarmee hebben consumenten een geslaagde verfklus en een retailer meer omzet en marge.

20 september 2021

close-upsVerfNon-paintOrklaR7Schildersgereedschap
Close-Up

SAM-concept laat rotatie bij verfgereedschappen stijgen

Om marktleider in de Benelux voor schilders- gereedschappen te blijven investeert Orkla House Care (Orkla) fors in marktonderzoek.
De opgedane inzichten zijn vertaald in het vernieuwde SAM-concept. Op maximaal zeven meter wandstelling presenteren ze een uitgekiend assortiment schildersgereedschappen.

10 juni 2020

close-upsAnza VerimexKwastenSamR7SchildersOrkla
Pagina 1 van 1

Word abonnee

  • Ontvang iedere editie van Vakblad MIX
  • Ontvang onze email-nieuwsbrief
  • Toegang tot álle content op MIXonline.nl
  • Inclusief marktcijfers en artikel-archief
  • Geef 3 collega's een login cadeau
  • Een openbaar persoonlijk profiel
  • Je persoonlijke nieuwsoverzicht in MijnMIX
  • Reageren op artikelen
Word abonnee