Het succes van BouwCenter

’Ik vraag het gewoon aan BouwCenter’, is de propositie waar BouwCenter hoge ogen mee gooit: momenteel +5% cumulatief! Marketing manager Wim Bak legt het succes uit van een focus op kennis, assortiment en logistiek. En bouwmarkten en ijzerwarenhandel? Die hebben niet zo veel van BouwCenter te vrezen. “Wij richten ons niet op particulieren, we zijn geen Makro van de bouw!”

Deel dit bericht

Reacties

Er zijn nog geen reacties.

Plaats een reactie

Je moet ingelogd zijn om een reactie te plaatsen.

Word abonnee

  • Ontvang iedere editie van Vakblad MIX
  • Ontvang onze email-nieuwsbrief
  • Toegang tot álle content op MIXonline.nl
  • Inclusief marktcijfers en artikel-archief
  • Geef 3 collega's een login cadeau
  • Een openbaar persoonlijk profiel
  • Je persoonlijke nieuwsoverzicht in MijnMIX
  • Reageren op artikelen
Word abonnee