“Geen data, geen verkoop. Nergens.”

“Geen data, geen verkoop. Nergens.”

De webshops van Gamma en Karwei zie je bijna iedere dag veranderen. Intergamma is dan ook continu aan het verbeteren en nieuwe technische mogelijkheden aan het implementeren. Artikeldata zijn daarin de cruciale basis. Voor e-commerce maar ook voor de voorraadcheck, het orderpickproces, de kluscombinaties en de online filterresultaten. “Data zijn bij leveranciers echt geen dingetje meer voor de accountmanager, de secretaresse of de stagiair.”

Deel dit bericht

Reacties

Er zijn nog geen reacties.

Plaats een reactie

Je moet ingelogd zijn om een reactie te plaatsen.

Word abonnee

  • Ontvang iedere editie van Vakblad MIX
  • Ontvang onze email-nieuwsbrief
  • Toegang tot álle content op MIXonline.nl
  • Inclusief marktcijfers en artikel-archief
  • Geef 3 collega's een login cadeau
  • Een openbaar persoonlijk profiel
  • Je persoonlijke nieuwsoverzicht in MijnMIX
  • Reageren op artikelen
Word abonnee