Karwei geeft gas op nieuwe koers

Waarom besteedt Karwei miljoenen aan de ombouw van fysieke winkels in een e-commerce tijdperk? En wat gebeurt er als de folder als communicatiemiddel verdwijnt? Deze en vele andere vragen werden besproken tijdens de Focusplaza formulefocus met Karwei. Niet alleen theorie, maar ook uiterst praktisch, omdat de deelnemers de customer journey live ervaren. Samen een inkoopklus klaren en dan de ervaringen delen. Dat is echt met de ‘poten in de klei’. Super leerzaam met echte eyeopeners voor Karwei en de aanwezige leveranciers.
Wil je dit exclusieve MIX-artikel lezen?
Log dan in op je account. Of maak een (gratis) abonnement aan.
Je kunt een gratis proefabonnement op MIX of MIXpro kiezen.
Met zo'n gratis abonnement krijg je een maand lang toegang tot alle artikelen en achtergrondinformatie op deze website. En als je meteen een jaarabonnement afsluit, krijg je ook nog eens alle komende magazines van MIX thuisgestuurd.
Reacties
Om te kunnen reageren moet je zijn ingelogd. Login of maak gratis een account aan.