Karwei ontwikkelt het Q-concept door. Dat is te zien bij Karwei Hoogvliet, de vierde bouwmarkt in het nieuwe concept.

Karwe's Q-concept biedt consumenten oplossingen voor klussen, maar ook voor inrichting en inspiratie.

Karwei Hoogvliet ging gisteren open in de nieuwe uitmonstering en toont assortiment nadrukkelijk op elkaar afgestemd en bij elkaar geplaatst, zodat klanten hun inrichting eenvoudig kunnen combineren en volgens de laatste trends kunnen wonen. In totaal is er ruim vierduizend vierkante meter aan inspiratie voor klussen en inrichten.

Complete inrichting
Corinne Boekholt, directeur Karwei Hoogvliet: “Door onze vernieuwde inrichting zijn we beter in staat de nieuwste trends te tonen en de klant beter te bedienen bij de complete inrichting van het huis. De assortimenten op het gebied van vloeren, wanden, verlichting en raamdecoratie zijn vergroot. Elke zaterdag is er een professionele styliste aanwezig in de winkel voor advies op het gebied van inrichting en kleurkeuze. Er is een DIY-studio, waar iedereen terechtkan voor klusvragen, workshops en klusdemonstraties. Verder is de bouwmarkt voorzien van de nieuwste snufjes, zoals grote touchscreens die de kleur en materiaalkeuze laat zien in een virtuele ruimte, én een verlichtingshuis waarin elektra kan worden uitgeprobeerd. Ik ben enorm trots op het resultaat en verwacht dat we heel veel mensen gaan verrassen met deze vernieuwingen.”

Na Uden, Goirle en Amsterdam is Hoogvliet de vierde Karwei in het nieuwe concept.

Tegelijkertijd met de nieuwe Karwei van Van Vugt in Hoogvliet opende collega-franchisenemer Esselink Groep in Goes een nieuwe Gamma in het Gamma Focus-concept.