De winkel is ingedeeld in overzichtelijke categorieën, waaronder woonaccessoires, stoelen, krukken & sidetables, beddengoed, raambekleding, verlichting, badkamertextiel en werkplekinrichting. De internetaanbieder heeft artikelen van onder meer HKlibing, Riverdale, Lifestyle, VTWonen, Zuiver en Beddinghouse in het assortiment opgenomen.
Vorig jaar stelde Bol.com de virtuele winkel ook open voor concurrenten, iets dat Machiel Tiddens tijdens de Nationale DHZ-Sessie nog eens benadrukte. Ook in de ‘woonwinkel’ is dat het geval, waardoor het assortiment van Kartell, Artimide, Muuto, Flinders en Direct Design beschikbaar is.
Door maandelijks wisselende thema’s wil Bol.com ook inspireren. “Zo zorgen we ervoor dat je niet alleen vindt wat je nodig hebt, maar brengen we je ook op ideeën hoe je met ons assortiment een totaal eigen stijl kunt combineren. Elke maand brengen we nieuwe thema’s, waarmee we inspelen op de trends en de seizoenen”, aldus Michel Schaeffer, marketingdirecteur van Bol.com.
Er zijn nog geen reacties.
Je moet ingelogd zijn om een reactie te plaatsen.
Hoogstraat 110
Postbus 11
5258 ZG Berlicum
Telefoon: +31 (0) 73 503 43 47
E-mail: redactie@mixpress.nl