Roobol experimenteert met een combinatie van een online Woonstudio en de winkels als experience centre.

En die combi is een groot succes, aldus de retailer zelf. "De digitale Woonstudio die Roobol nog maar zes weken geleden lanceerde is nu al uitgegroeid tot een groot succes. Zo zijn er inmiddels al acht Roobol winkels omgetoverd tot experience center en zijn al heel veel klanten blij gemaakt die dankzij de Woonstudio overtuigd zijn geraakt van de producten van Roobol."

Combi van online en offline

Klanten kunnen in digitale kamers producten zoals vloeren, vloerkleden, raamdecoratie, gordijnen, behang en muurverf combineren en zo hun droomkamer tot leven zien komen. De Woonstudio werkt gemakkelijk en biedt veel opties. Zo kan iedereen vanaf de bank thuis via woonstudio.roobol.com eenvoudig zijn of haar droomkamer ontwerpen, opslaan, delen of via een gemaakte adviesafspraak bespreken met een adviseur in één van de 37 Roobol winkels. Ook is het vanaf nu mogelijk om prijsindicaties op te vragen en de gewenste producten direct online te bestellen.