Kingfisher - moeder van B&Q en Castorama - nam het Franse klusplatform Needhelp over.

De som van € 10,- mln legde de Europese bouwmarkt-grootmacht neer voor het Franse Do-It-For-Me-platform Needhelp.

Voor Needhelp is de overname de toegang tot expertise en funding voor groei. Voor Kingfisher is het een hele stap in de versterking van de positie op gebied van het sterk-groeiende Do-It-For-Me-domein.

Do-It-For-Me is hot

In Nederland zie je partijen als Centraal Beheer klusservice aanbieden aan haar verzekerden, werken Hornbach en Gamma met Zoofy samen, gaat Hubo zijn eigen vakmannen opleiden, zagen we Praxis al eerder kant-en-klare-klusprijzen communiceren in de folders en kun je bij e-tailers als Coolblue en Bol.com bij de prijzen voor hun artikelen de montage inclusief klip-en-klare-prijs aanvinken. Do-It-For-Me is hot. Dat zag je ook in een recente Do-It-For-Me-nieuwsbrief van MIX.