Needhelp.png

Giga-bouwmarktketen koopt klusplatform

Kingfisher - moeder van B&Q en Castorama - nam het Franse klusplatform Needhelp over.

De som van € 10,- mln legde de Europese bouwmarkt-grootmacht neer voor het Franse Do-It-For-Me-platform Needhelp.

Voor Needhelp is de overname de toegang tot expertise en funding voor groei. Voor Kingfisher is het een hele stap in de versterking van de positie op gebied van het sterk-groeiende Do-It-For-Me-domein.

Do-It-For-Me is hot

In Nederland zie je partijen als Centraal Beheer klusservice aanbieden aan haar verzekerden, werken Hornbach en Gamma met Zoofy samen, gaat Hubo zijn eigen vakmannen opleiden, zagen we Praxis al eerder kant-en-klare-klusprijzen communiceren in de folders en kun je bij e-tailers als Coolblue en Bol.com bij de prijzen voor hun artikelen de montage inclusief klip-en-klare-prijs aanvinken. Do-It-For-Me is hot. Dat zag je ook in een recente Do-It-For-Me-nieuwsbrief van MIX.

Deel dit bericht

Reacties

Er zijn nog geen reacties.

Plaats een reactie

Je moet ingelogd zijn om een reactie te plaatsen.

Word abonnee

  • Ontvang iedere editie van Vakblad MIX
  • Ontvang onze email-nieuwsbrief
  • Toegang tot álle content op MIXonline.nl
  • Inclusief marktcijfers en artikel-archief
  • Geef 3 collega's een login cadeau
  • Een openbaar persoonlijk profiel
  • Je persoonlijke nieuwsoverzicht in MijnMIX
  • Reageren op artikelen
Word abonnee