“Je moet je specialiseren, anders ben je kansloos”, dat vertelde fonQ-directeur Joost Wels de 175 gasten van MIX' Nationale DHZ Sessie.
“Wij houden van mooie spullen en zijn geen dozenschuivers”, zei oprichter Joost Wels van fonQ tijdens de Nationale DHZ-Sessie. “fonQ ben ik begonnen vanuit een passie voor e-commerce en mooie producten. We hadden hoog gespannen verwachtingen toen we begonnen en dachten dat mensen in de rij zouden staan. De realiteit was anders. We hebben de tijd genomen om te leren en beseften dat we een specialisme moesten kiezen om te kunnen overleven. Als je dat niet doet, ben je kansloos. Als je een specialisme kiest, is er volgens Wels één voorwaarde “Je moet het supergoed aanpakken.”
Een uitgebreid verslag van Joost Wels' presentatie lees je in de komende MIX.
Op de Nationale DHZ Sessie spraken ook GfK's Berry van Oosterhout, Bart van de Ven van Truetalk, Neuromarketeer Tim Zuidgeest en Jan van Setten.
Er zijn nog geen reacties.
Je moet ingelogd zijn om een reactie te plaatsen.
Hoogstraat 110
Postbus 11
5258 ZG Berlicum
Telefoon: +31 (0) 73 503 43 47
E-mail: redactie@mixpress.nl