“Als je wilt dansen met klanten, moet je eerst contact maken en fan worden van je klant”, drukte Jan van Setten de 175 gasten van de Nationale DHZ-Sessie op het hart.
“Reageer niet primair door meteen een antwoord te geven en mensen naar een schap te sturen. Leg de klant in de watten, vraag naar de klus waar hij voor staat en achterhaal zijn behoefte. Pas als je die kent, kun je gericht advies geven en de verwachting van de klant overtreffen. Dan wordt de klant ook fan van jou. Hoe je een klant het snelst wegjaagt? Door hem geen aandacht te geven en geen initiatief te tonen.”
Benieuwd naar meer tips en inzichten van Jan van Setten? Ze staan in de eerstvolgende editie van MIX.
Op de Nationale DHZ Sessie spraken ook GfK's Berry van Oosterhout, fonQ's Joost Wels, Bart van de Ven van Truetalk, Neuromarketeer Tim Zuidgeest en Jan van Setten.
Er zijn nog geen reacties.
Je moet ingelogd zijn om een reactie te plaatsen.
Hoogstraat 110
Postbus 11
5258 ZG Berlicum
Telefoon: +31 (0) 73 503 43 47
E-mail: redactie@mixpress.nl