MAF_9490.jpg

Sessie: Dansen met je klant

“Als je wilt dansen met klanten, moet je eerst contact maken en fan worden van je klant”, drukte Jan van Setten de 175 gasten van de Nationale DHZ-Sessie op het hart.

“Reageer niet primair door meteen een antwoord te geven en mensen naar een schap te sturen. Leg de klant in de watten, vraag naar de klus waar hij voor staat en achterhaal zijn behoefte. Pas als je die kent, kun je gericht advies geven en de verwachting van de klant overtreffen. Dan wordt de klant ook fan van jou. Hoe je een klant het snelst wegjaagt? Door hem geen aandacht te geven en geen initiatief te tonen.”

Benieuwd naar meer tips en inzichten van Jan van Setten? Ze staan in de eerstvolgende editie van MIX.

Op de Nationale DHZ Sessie spraken ook GfK's Berry van Oosterhout, fonQ's Joost Wels, Bart van de Ven van Truetalk, Neuromarketeer Tim Zuidgeest en Jan van Setten.

Deel dit bericht

Reacties

Er zijn nog geen reacties.

Plaats een reactie

Je moet ingelogd zijn om een reactie te plaatsen.

Word abonnee

  • Ontvang iedere editie van Vakblad MIX
  • Ontvang onze email-nieuwsbrief
  • Toegang tot álle content op MIXonline.nl
  • Inclusief marktcijfers en artikel-archief
  • Geef 3 collega's een login cadeau
  • Een openbaar persoonlijk profiel
  • Je persoonlijke nieuwsoverzicht in MijnMIX
  • Reageren op artikelen
Word abonnee