‘Omnichannel is veel meer dan alleen een webwinkel erbij’

Online zit tegenwoordig verankerd in het koopgedrag van consumenten. Dat geldt ook voor de loyale klanten van Welkoop. Daarom gaat de specialist in ‘tuin’ en ‘dier’ ook de digitale snelweg op. “Dat doen we vanuit de kracht van onze lokale organisatie, dus met verstand van onze kernassortimenten. Daarom kozen we bewust voor een omnichannel-strategie. Dat is veel meer dan alleen een webwinkel”, zegt Paul Burger, algemeen directeur van Agri Retail.
Hé, wil je dit exclusieve MIX-artikel lezen?
Log dan in op je account. Of maak een (gratis) abonnement aan.
Je kunt een gratis proefabonnement op MIX of MIXpro kiezen.
Met zo'n gratis abonnement krijg je een maand lang toegang tot alle artikelen en achtergrondinformatie op deze website. En als je meteen een jaarabonnement afsluit, krijg je ook nog eens alle komende magazines van MIX thuisgestuurd.
Reacties
Om te kunnen reageren moet je zijn ingelogd. Login of maak gratis een account aan.