leen-bakker-last-smile.jpg

Leen Bakkers 'Last Smile'

Leen Bakker neemt de bezorging van zijn goederen helemaal in eigen hand. Zo heeft het meer grip op de 'last (s)mile'.

Dat meldt Retailnews. Leen Bakker ziet de e-commerce en volumestromen sowieso toenemen en ziet eigen bezorging dan als belangrijk contactmoment met de klant. Een service-component ook die de keten goed in de grip wil hebben.

Leen Bakker besloot tot de bezorgservice op basis van een test in 2019. Daarin leverde Leen Bakker volume-orders zoals banken en laminaat thuis af bij de klant. De klanttevredenheid bleek hoger dan bij bezorging door een externe bezorgdienst. 

Leen Bakker werkt sinds kort onder één gemeenschappelijke directie met Kwantum. En Kwantum roert zich we stevig in het domein waar ook DHZ-ketens Karwei, Colors@Home, Decorette, Homed, Thuisin, Decokay, Homemadeby en KW Wonen actief zijn. Check hoe Kwantum zijn montageploegen intensief uitbreidt. En lees meer over Do-It-For-Me.

De foto bij dit bericht leenden we van Retailnews.

Deel dit bericht

Reacties

Er zijn nog geen reacties.

Plaats een reactie

Je moet ingelogd zijn om een reactie te plaatsen.

Word abonnee

  • Ontvang iedere editie van Vakblad MIX
  • Ontvang onze email-nieuwsbrief
  • Toegang tot álle content op MIXonline.nl
  • Inclusief marktcijfers en artikel-archief
  • Geef 3 collega's een login cadeau
  • Een openbaar persoonlijk profiel
  • Je persoonlijke nieuwsoverzicht in MijnMIX
  • Reageren op artikelen
Word abonnee