Schermafbeelding 2021-10-26 om 11.40.24.png

Lidl hype't powertools

Je blijft ze maar zien, de aanprijzingen van de Parkside Boormachine. Exclusief bij... Lidl.

Op tv-reclame, via online bannering, in bushokjes, zelfs op de radio. Overal wordt de Parkside-machine aangeprezen. Om zijn specs en zijn prijs. 'Grijp niet mis, reserveer hem snel'. Zo hype't de supermarkt zijn boormachine.

Maar wie zit er nu eigenlijk achter deze partij? Wij vinden een spoortje naar RDD+, het bedrijf met Nederlandse roots dat ook zit achter de nieuwe serie schuurmachines waar Aldi binnenkort de markt mee gaat bestormen.

Deel dit bericht

Reacties

Er zijn nog geen reacties.

Plaats een reactie

Je moet ingelogd zijn om een reactie te plaatsen.

Word abonnee

  • Ontvang iedere editie van Vakblad MIX
  • Ontvang onze email-nieuwsbrief
  • Toegang tot álle content op MIXonline.nl
  • Inclusief marktcijfers en artikel-archief
  • Geef 3 collega's een login cadeau
  • Een openbaar persoonlijk profiel
  • Je persoonlijke nieuwsoverzicht in MijnMIX
  • Reageren op artikelen
Word abonnee