In de zomer van 2016 stond Pattex RE-NEW voor het eerst in de schappen. Wat blijkt? De consument is er blij mee. Zij verkozen de voegkit zelfs tot ‘Gekozen Product van het Jaar 2017’. Dankzij de eerlijke mening van de consument draagt Pattex RE-NEW heel 2017 het ‘Gekozen Product van het Jaar’-logo. Goed nieuws! Onderzoek van GFK laat zien dat 76% van de consumenten interesse heeft in het kopen van een product met dit logo.

Voor de verkiezing van het ‘Gekozen Product van het Jaar’ beoordelen ruim vijfduizend Nederlandse consumenten de genomineerde producten. Aantrekkelijkheid, innovatie en koopintentie zijn hierbij de belangrijkste factoren. Pattex RE-NEW scoorde hierop ontzettend goed.

Eenvoudig afdichten

70% van de mensen heeft thuis slecht uitziende voegen. Meer dan de helft van deze mensen vervangt de voegen niet, omdat zij dit zien als complex, tijdrovend en knoeierig. Deze groep ‘non-users’ biedt een groot potentieel voor de categorie, maar de uitdaging is hoe ze overtuigd kan worden. Pattex RE-NEW is de oplossing voor deze mensen. Met deze voegkit laat Pattex klanten zien hoe eenvoudig zij zelf bestaande voegen kunnen herstellen in badkamers, douches, toiletten, wasruimtes en keukens.

Bijzonder en vernieuwend

Pattex RE-NEW is direct vanuit de verpakking, zonder speciale houder of pistool, aan te brengen over de bestaande voeg. Een bestaande voeg verwijderen, is hierdoor niet nodig. De egaliserende doseeropening zorgt ervoor dat het aanbrengen net zo gemakkelijk is als het zetten van een streep met een markeerstift. Pattex RE-NEW is geen verf. Het is een echte siliconenkit die langdurige bescherming biedt tegen zwarte vlekken.

Extra verkoop

Toonbank- en vloerdisplays met het opvallende ‘Gekozen Product van het Jaar’ logo komen in het tweede kwartaal van dit jaar beschikbaar. Daarnaast loopt er een 100% gratis actie voor Pattex RE-NEW, die zowel online als offline goed wordt ondersteund. Zo kunnen klanten niet meer om Pattex RE-NEW heen.