Problemen oplossen die inkoper zelf niet kan of wil oplossen: De internationale ervaring die handelshuis PVG International de afgelopen decennia heeft opgebouwd, gaat de organisatie nu nog gerichter inzetten. Door zich nadrukkelijk als sourcing partner te profileren, wil PVG haar klanten vooral ontzorgen. “Wij bieden niet alleen beschikbaarheid, maar ook gecontroleerde kwaliteit en zekerheid. Daarmee koopt de inkoper niet alleen producten, maar ook rust. Want na de order regelen wij alles.”
PVG International als ‘hasslefree sourcing partner’

Gerelateerde berichten
Deel dit artikel
Reacties
Lees ook:
- MIX, ook achter de microfoon
- Aantallen 2021: 530 bouwmarkten
- “Aandacht voor de klant is het toverwoord”
- KlusWijs bouwmarkten kijken kat uit de boom
- C&C-winkels open op afspraak
- Light-versie van PKVW op komst?
- Enorm ook open op afspraak
- Hornbach NIET open voor winkelen op afspraak
- Thuisin: personal shopping mooie tussenstap
- Hubo: iedere versoepeling welkom
- Homemadeby: afspraken van 1,5 uur
- Decokay: zéker open op afspraak
- Ook Praxis mikt op 'winkelen op afspraak'
- Bauhaus: langer dan 10 minuten
- KW Wonen sowieso op afspraak
- Winkelen op afspraak: Gamma en Karwei wél
- ABN Amro: Snelheid, gemak en beschikbaarheid cruciaal voor winkelbezoek
- Doe-het-zelf aanjager verduurzaming woningvoorraad
- Gamma domineert klusdomein op YouTube
- Fixami: “Zo hard mogelijk groeien met zo min mogelijk pijntjes”
- Mengverf online bij Gamma
- Stand van zaken: betrekkelijke rust qua vestiging-expansie
- Omzet gehalveerd
- Verkeerde schroeven
- Smart Home: Bekendheid en omzet stijgen in bouwmarkten
- Assortiment hang- en sluitwerk verlangt duidelijke keuzes