‘Segmentatie en prijsperceptie sleutelwoorden’

Prijsdeskundige Esther Baaijens van The Pricing Company verbaast zich erover dat de x-factor ‘prijs’ in de winstformule (winst = prijs x volume - kosten) veelal ongemoeid wordt gelaten. De branche focust zich op volumegroei en kostendaling zodra de winst onder druk komt te staan. Terwijl een betere prijs leidt tot een veel mooiere rekensom. “Pricing is het moment van de waarheid.”

Deel dit bericht

Reacties

Er zijn nog geen reacties.

Plaats een reactie

Je moet ingelogd zijn om een reactie te plaatsen.

Word abonnee

  • Ontvang iedere editie van Vakblad MIX
  • Ontvang onze email-nieuwsbrief
  • Toegang tot álle content op MIXonline.nl
  • Inclusief marktcijfers en artikel-archief
  • Geef 3 collega's een login cadeau
  • Een openbaar persoonlijk profiel
  • Je persoonlijke nieuwsoverzicht in MijnMIX
  • Reageren op artikelen
Word abonnee