Vollere online winkelmandjes dankzij betere artikeldata

Hoe meer data beschikbaar zijn, hoe beter de artikelen online vindbaar zijn en hoe voller de online winkelmandjes zijn die worden afgerekend. Intergamma hield op de Webwinkel Vakdagen een vurig pleidooi voor betere uitwisseling van artikeldata. Intergamma toonde aan dat betere data inderdaad leiden tot meer cross-selling. “De winkelwagentjes bevatten niet langer alleen laminaat, maar ook plinten, ondervloeren en gereedschappen.”
Hé, wil je dit exclusieve MIX-artikel lezen?
Log dan in op je account. Of maak een (gratis) abonnement aan.
Je kunt een gratis proefabonnement op MIX of MIXpro kiezen.
Met zo'n gratis abonnement krijg je een maand lang toegang tot alle artikelen en achtergrondinformatie op deze website. En als je meteen een jaarabonnement afsluit, krijg je ook nog eens alle komende magazines van MIX thuisgestuurd.
Reacties
Om te kunnen reageren moet je zijn ingelogd. Login of maak gratis een account aan.