Het aanbod bevestigingsmaterialen op de winkelvloer staat steeds meer onder invloed van data-analyse en category management. Uit een fikse rondgang onder industrie- en handelspartners blijkt dat de behoefte aan een soepele navigatie naar het juiste product in het schap zeker in deze coronaperiode stevig is toegenomen. Bovendien staat ook de thuisvoorraad aan bevestigingsmaterialen ter discussie. “Mensen hebben geen trek meer in een schuur vol met ongebruikte schroeven en bouten.”
Assortiment bevestigingsmiddelen vaker gestuurd op category-management

Gerelateerde berichten
Deel dit artikel
Reacties
Lees ook:
- Stoter treedt terug bij Intergamma
- Praxis pakt door op Phygital
- Praxis Almelo zesde Praxis Phygital
- Filippo opent nieuwe Gamma
- Intergamma's Anouk Beeren genomineerd
- Praxis Veghel nu ook Phygital
- Hornbach faalde op haartje na
- Welkoop ziet combi met bouwmarkt zitten
- 25 jaar Hornbach: vestigingen op een rijtje
- 2021 was 'interessant' voor Maxeda
- Praxis City: de foto's
- Eerste kwartaal groeit, ook ten opzichte van 2020
- MIX-classic: Hubo, toen al anders
- ‘Soms wordt mij een kwast in de hand geduwd’
- Hornbach claimt kwart van de markt
- Praxis City is combi van format en ondernemerschap
- Plieger stopt met DHZ
- KlusWijs viert elfde verjaardag op grootse wijze
- Gered Gereedschap: al 40 jaar ‘van trash naar treasure’
- Eurocol: Waterdicht Tegelwerk Systeem rekent af met alle vochtproblemen
- Baltus: een nieuw pand als voorbereiding op de toekomst
- Column: De strijd tegen je onkundige zelf
- RMB Data Services failliet
- Hubo: “Wij willen helpen, adviseren en wegwijs maken. Niet afrekenen en wegwezen”
- Eglo: “Smart verlichting wordt volwassen”
- Column: W.A.