De marktgrootte van binnendeuren laat zich niet in concrete cijfers vastleggen. Er zijn weliswaar cijfers beschikbaar, reageert de Federatie Nederlandse Deurenindustrie (FND), maar tegelijkertijd zitten bronnen wat dat betreft niet allemaal op één lijn. Wel wordt vanuit de industrie en handel benadrukt dat binnendeuren zich kunnen verheugen in toenemende populariteit. Niet alleen de industrie gaat daarvan profiteren, bestaat de verwachting, hetzelfde gaat gelden voor verkooppunten. Waaronder dus bouwmarkten. Brengt ons tot de vraag: what’s hot in het assortiment van binnendeuren?
Binnendeur maakt status als topproduct blijvend waar

Gerelateerde berichten
Deel dit artikel
Reacties
Lees ook:
- B&Q zet grote stappen met Marketplace
- Rooderkerk op DHZ Sessie
- Nog meer marktaandeel voor Hornbach
- Hoe bereik je doe-het-zelvers met social media in 2023?
- Home Depot-topman op MIX-event
- DHZ groeide 19% in januari
- Ook bouwmarkt claimt eigen plek in markt met reinigingsproducten
- “Een goede promotiestrategie is een continue dialoog”
- Würth opent in Doetinchem
- IBW: “We wíllen ons niet alleen onderscheiden, we móéten”
- PVG ziet vraag in hele markt toenemen
- Nieuw DC voor Intergamma
- HG: “In bouwmarkten zien we heel veel kansen”
- “Een eigen winkel was altijd al onze droom”
- ABUS zelfstandig op de Nederlandse markt
- Isolatiemateriaal heeft de actualiteit mee
- Bij Praxis Etten-Leur houden ze elkaar scherp
- Werk aan de Winkel: ‘Ik heb er ook een appje van’
- Winkelaantallen: betrekkelijke rust qua expansie
- Elektronische security is iets van nu, hang- en sluitwerk blijft de basis
- Würth zoekt locaties voor verdere expansie
- GfK December ‘22: +31% Jaar 2022: +13%
- VBS roerig qua winkelaantallen
- Column: Drie gaten per jaar
- Wow-factor: “Tevreden klanten zijn niet genoeg, je moet fans creëren”
- DHZ Sessie: eindelijk weer