Zorgeloos de weg vinden in het brede en diepe assortiment van pgb-Europe. Daarin heeft de producent, leverancier en groothandel van bevestigingsmaterialen en gereedschappen de afgelopen jaren volop geïnvesteerd. “Met succes, want we bieden nu uitgekiende maatwerkconcepten met bijpassende schappenplannen en winkelpresentaties”, zegt Martin de Zwart, directeur verkoop Nederland.
Zorgeloze keuze in overzichtelijk rek van pgb-Europe

Gerelateerde berichten
Deel dit artikel
Reacties
Lees ook:
- AkzoNobel pakt verantwoordelijkheid in de keten
- Wow-factor: “Dalende volumes, maar significante prijsstijgingen”
- Winkelomzet Intergamma groeide 7% in 2022
- Volledig nieuwe Hubo in Sint Annaland
- Nicovij presenteert mooie cijfers en voedt stevig debat
- Marktaandeel Hornbach groeit hardst in Nederland
- Nieuwe generatie op DHZ-Sessie
- DHZ groeit dik 6% in Q1
- Pricing & Promotion: Iedereen kan één goede folder maken…
- Ruimte voor tweede DHZ-marketplace
- “Hauster maakt moeilijke dingen makkelijker”
- Interessante vloerencategorie is toch ook een markt met flinke uitdagingen
- Fixami zoekt groei in de breedte
- Bouwhof biedt alles onder één dak
- Werk aan de Winkel: Hornbach
- MIX-Classic: Gamma durfde 5.000 m2 aan in Zwolle
- Klant staat centraal bij samenwerking Bauhaus en Bison
- GfK Januari 2023: +19%
- Drie productinnovaties bij Aquaplan
- Grohe introduceert mat zwart binnen het QuickFix assortiment
- Column Timmers: De klus is het probleem niet
- Inflatie A-merken in DHZ neemt af
- Generieke lijmen en kitten nemen behoefte aan specials niet weg
- Onlineverf: “De winkels in ons concept doen het 25% beter dan de markt”
- pgb-Europe zet in op verdere groei in Nederland
- Ook Gamma heeft een nieuwe commercial