De doe-het-zelfretailer een totaalassortiment bieden, waarmee hij snel, zorgvuldig en goed in de vraag van de consument kan voorzien. Dat is waar de business unit Home Improvement van Decor Son voor staat. Met concepten en producten die zijn afgestemd op de wensen van de retailer en die consumenten inspireren en uitdagen. Niet voor niets is het de missie van Decor Son om ‘de consument te inspireren om zelfstandig hun leefomgeving te verbeteren’ en dat in de breedste zin van het woord.
Decor Son maak verbouwen, verduurzamen en renoveren gemakkelijk
Gerelateerde berichten
Deel dit artikel
Reacties
Lees ook:
- Bouwmarkt ziet wel degelijk rol voor verkoop reinigingsproducten
- Hornbach overweegt kleiner format
- Praxis: "Als tuinseizoen beter is, komen we makkelijk in de plus"
- Winkeldiefstal in DHZ-retail: hoe groot is het probleem?
- Hubo: '2024 blijft lastig'
- Het gemiddelde bonbedrag van Gamma
- Verbeterpunten voor Hornbach
- Waarom sloot IBW Groep aan bij KlusWijs?
- Bauhaus wil meer uit 2024 halen
- VBS: de winkel-aantallen
- Intergamma verwacht groeiende markt
- Comafin sluit zich aan bij Nobel Capital
- Praxis Noordwijk: “Geld vind ik niet belangrijk, ik wil met plezier werken.”
- Rustig qua expansie bij Praxis
- Homed opent in Hubo Hengelo Hart van Zuid
- Hornbachs vooruitzichten: 'best goed'
- Datagedreven werken bij Intergamma: meerwaarde van de menselijke maat
- HG staat garant voor rotatie en rendement
- DHZ-retailers over 2024 (en 2023)
- GfK december 2023: +1,5% Januari t/m december 2023: +3,4%
- Intergamma opereerde complex en versnipperd
- Groene DHZ: winkel-aantallen
- Hang- en sluitwerk blijft de basis, digitale oplossingen krijgen meer aandacht
- Stock & Trade, uw schakel in voorraadbeheer
- Stand van zaken: afnames en verschuivingen in vestigings-netwerken
- Werk aan de Winkel: “In het begin werden we duizelig van deze winkel”