Karwei verbindt kanalen met interactief magazine

Miljoenen huishoudens vonden medio april een fonkelnieuw voorjaarsmagazine van Karwei op de mat. Het is interactief gemaakt dankzij een digitale audiotour en QR-codes die leiden naar online productpagina’s en naar Pinterest. De innovatieve uitgave moet Nederlanders beter bekend maken met het aanbod van ‘de bouwmarkt met smaak’ en de online conversie helpen bevorderen. Ze sluit aan bij Karwei’s merkwaarden en helpt klantwensen beter te identificeren, vertelt Mariëlle Rooswinkel.
Hé, wil je dit exclusieve MIX-artikel lezen?
Log dan in op je account. Of maak een (gratis) abonnement aan.
Je kunt een gratis proefabonnement op MIX of MIXpro kiezen.
Met zo'n gratis abonnement krijg je een maand lang toegang tot alle artikelen en achtergrondinformatie op deze website. En als je meteen een jaarabonnement afsluit, krijg je ook nog eens alle komende magazines van MIX thuisgestuurd.
Reacties
Om te kunnen reageren moet je zijn ingelogd. Login of maak gratis een account aan.