Karwei blijft een stijlstatement maken in haar nieuwe tv-commercial. Een nieuwe sound brengt eenheid in communicatie online, op radio en op TV.

In lijn met het nieuwe Karwei-concept koos de formule er vorig jaar voor om het roer om te gooien en af te stappen van de seizoenscampagnespots. Nu wordt deze koers doorgezet en laat ze het merkverhaal nog duidelijker naar voren komen. In de nieuwe commercial draait het om ‘de zoektocht naar jouw interieur met de combinaties van nu’. Daarnaast introduceert Karwei een nieuwe soundtrack die breed wordt ingezet.

Aangescherpt concept
Met deze nieuwe tv-commercial zet Karwei de ingezette basis van het afgelopen jaar door. Het concept is iets aangescherpt op basis van de reacties van het publiek en de resultaten uit diverse marktonderzoeken. Nu ligt er meer nadruk op de kwaliteit van materialen en het combineren van producten, wat past bij de bredere trend van aandacht voor materiaal en bij de ontwikkelingen van de collectie. De voice-over – ingesproken door Anna Drijver – neemt de kijker op een dragende en vertellende wijze mee in het verhaal van de Intergamma-formule. Daarnaast wordt bewust gestart met het logo van Karwei, om zo de link met het merk sterker te leggen.

Nieuwe soundtrack
Bovendien introduceert Karwei een nieuwe soundtrack. Waar vorig jaar radio, online en commercials allemaal een eigen sound hadden, is dit jaar gekozen voor een audiovisuele eenheid.