Wordt de slimme tuin het nieuwe omzetgoud?

Steeds meer Nederlanders, inmiddels 62%, zijn bekend met Smart Home. Dat is een verdubbeling sinds 2015. Ruim twee derde van deze groep bezit tenminste één slim apparaat. Deze toegenomen populariteit heeft vooral een relatie met gebruik in huis, terwijl de ontwikkeling niet meteen valt te herleiden naar slimme apparaten buitenshuis. Verschillende zegsmensen in de handel zijn er echter van overtuigd dat er wel degelijk nieuwe omzetkansen in het verschiet liggen.
Wil je dit exclusieve MIX-artikel lezen?
Log dan in op je account. Of maak een (gratis) abonnement aan.
Je kunt een gratis proefabonnement op MIX of MIXpro kiezen.
Met zo'n gratis abonnement krijg je een maand lang toegang tot alle artikelen en achtergrondinformatie op deze website. En als je meteen een jaarabonnement afsluit, krijg je ook nog eens alle komende magazines van MIX thuisgestuurd.
Reacties
Om te kunnen reageren moet je zijn ingelogd. Login of maak gratis een account aan.