E-gereedschap blijft onomstotelijk sleutelrol spelen in bouwmarkt

Van alle assortimenten blijft elektrisch gereedschap overduidelijk een hoofdrol spelen in de bouwmarkt. Dat geldt voor zowel de productpresentatie, de beleving op de winkelvloer als voor de communicatie. Kijken we naar de trends dan valt op dat niet zozeer de toepassing aan belang heeft gewonnen, maar wel het gebruiksmoment. Shoppers kijken naar merken volgens het goed-beter-best-principe, maar nemen de toepassing zoals boren, schuren of zagen als uitgangspunt.
Hé, wil je dit exclusieve MIX-artikel lezen?
Log dan in op je account. Of maak een (gratis) abonnement aan.
Je kunt een gratis proefabonnement op MIX of MIXpro kiezen.
Met zo'n gratis abonnement krijg je een maand lang toegang tot alle artikelen en achtergrondinformatie op deze website. En als je meteen een jaarabonnement afsluit, krijg je ook nog eens alle komende magazines van MIX thuisgestuurd.
Reacties
Om te kunnen reageren moet je zijn ingelogd. Login of maak gratis een account aan.