Smart home-segment groeit gestaag door in doehetzelf

Smart home-producten werden lange tijd beschouwd als een aantrekkelijke groeibriljant. Die opvatting haakt nog steeds aan bij de actualiteit, maar het is ook zo: van een explosieve omzetgroei is vooralsnog geen sprake. Wat de dhz-sector te doen staat, is een tandje bijschakelen in aandacht voor het assortiment. De opdracht luidt om smart home als concept te presenteren en niet zozeer als losse componenten verdeeld over verschillende afdelingen. Dan bestaat er geen enkel beletsel voor verdere groei.
Wil je dit exclusieve MIX-artikel lezen?
Log dan in op je account. Of maak een (gratis) abonnement aan.
Je kunt een gratis proefabonnement op MIX of MIXpro kiezen.
Met zo'n gratis abonnement krijg je een maand lang toegang tot alle artikelen en achtergrondinformatie op deze website. En als je meteen een jaarabonnement afsluit, krijg je ook nog eens alle komende magazines van MIX thuisgestuurd.
Reacties
Om te kunnen reageren moet je zijn ingelogd. Login of maak gratis een account aan.