Volgens directeur Hugo Eijkelkamp van Thuisin-moeder Comafin richt de samenwerking zich in eerste instantie op inkoopconcentratie en marketingactiviteiten. “We hebben inderdaad de intentie en samen met elkaar verder te gaan. Dat kan interessant zijn, want het biedt ons de mogelijkheid in te spelen op de markt. Samen zijn we slagvaardiger. Waar het uiteindelijk toe leidt, weet ik nog niet. Het is allemaal erg pril. Feit is wel dat beide formules erg mooie winkels hebben. Dus hebben wij echt het gevoel dat hier het rekensommetje één-plus-één-is-drie opgaat.”
Eddo Wassink, directeur van Decokay, vult aan: “De komende jaren zal met name het commerciële speerpunt op internetactiviteiten liggen. De formules zijn vergevorderd met het opzetten van websites en webshops. Medio 2013 zullen er meer dan dertig productwebsites worden gelanceerd en een vijftal webshops. Omdat de vestigingsplaatsen van de winkels van beide formules niet in elkaars postcodegebieden vallen, is het commerciële voordeel voor zowel Thuisin als Decokay onmiddellijk merkbaar. “
Decokay en Thuisin zijn beide formules met relatief grote winkels, samen hebben de formules 50 vestigingen.
Er zijn nog geen reacties.
Je moet ingelogd zijn om een reactie te plaatsen.
Hoogstraat 110
Postbus 11
5258 ZG Berlicum
Telefoon: +31 (0) 73 503 43 47
E-mail: redactie@mixpress.nl