O.-Akzo-Nobel-Logo-Line-CMK-SML-EPS-highres_7.jpg

AkzoNobel duurzaamste dhz-imago

Als enige dhz-bedrijf heeft AkzoNobel een duurzaam imago onder Nederlandse consumenten.

Dit blijkt uit de Sustainable Image Index 2012, een jaarlijks onderzoek onder 1.050 consumenten naar de beeldvorming van duurzame organisaties. Deze lijst bestaat uit veertig bedrijven.

 

De verffabrikant neemt de 25e plaats in, net als vorig jaar. Ikea heeft voor de derde jaar op rij het duurzaamste imago.

Deel dit bericht

Reacties

Er zijn nog geen reacties.

Plaats een reactie

Je moet ingelogd zijn om een reactie te plaatsen.

Word abonnee

  • Ontvang iedere editie van Vakblad MIX
  • Ontvang onze email-nieuwsbrief
  • Toegang tot álle content op MIXonline.nl
  • Inclusief marktcijfers en artikel-archief
  • Geef 3 collega's een login cadeau
  • Een openbaar persoonlijk profiel
  • Je persoonlijke nieuwsoverzicht in MijnMIX
  • Reageren op artikelen
Word abonnee