Op een drukbezochte Nationale DHZ Sessie wonnen Bison, Flexa en Stanley Gouden MIX Spijkers.


Grootste innovatie

Voor de Grootste Innovatie werden zeventien nominaties ingestuurd. Als grote winnaar kwam Rubberseal van Bison uit de bus. Ook nummer twee, Stanley/Black+Decker, wist het enthousiasme van de jury te prikkelen. Even enthousiast reageerde de jury op de nummer drie: de zakkensjouwer van Talen Tools.

Best Ondersteunende Campagne
In de categorie Best Ondersteunende Campagne deed zich iets bijzonders voor. De Flexa Visualizer-app was oorspronkelijk genomineerd voor Grootste Innovatie, maar de juryleden waren unaniem in hun oordeel dat een app geen product is. De jury roemde de service van de fabrikant naar de klant toe. Een ‘oude bekende’ werd met zilver behangen: Kärchers Windowvac. Luxaflex ging met de derde plek aan de haal.

Meeste Impact
De laatste categorie, Meeste Impact, telde op papier het minst aantal inzendingen. Winnaar werd Stanley met de handzagenexplosie. Het project Dak en Energie, een samenwerking van Essent en Gamma, behaalde een tweede plaats. Het brons was voor PPG voor de S2U Nova met LTA+campagne.

Vakjury
De vakjury bestond dit jaar uit: Albert Top (Crossmarks), Lennart Broere (Gamma), Ronald Erftemeijer (Karwei), Bert Hoogeland (Vakblad MIX), Frank van der Linden (DMG), Gertjo Janssen (DGN), Jan van den Ham (Formido), Hans Hortensius (KlusWijs), Willie Dekens (Nicovij) en Berry van Oosterhout (GfK).Namens een branchebrede vakjury reikte Bert Hoogeland (hoofdredacteur MIX) de Gouden MIX Spijkers uit aan.

Meer over de Nationale DHZ Sessie vindt u hier>