Samenwerking A-merk en retailer
De samenwerking tussen de A-merken en de retailers is in elke branche anders. In de fietsenbranche wordt bijvoorbeeld geen onderscheid gemaakt tussen acties voor verschillende ketens, zo bleek op MIX’ Nationale DHZ-sessie. Supermarktketens zweren juist bij exclusiviteit. Zie bijvoorbeeld Unilevers Blue Band-brood, exclusief bij Albert Heijn. Reden voor MIX om de leveranciers te vragen hoe zij het liefst zouden samenwerken met de retailers in dhz en ijzerwaren. En of dat idee overeenstemt met de praktijk. ‘Marge overeind houden’Wil je dit exclusieve MIX-artikel lezen?
Log dan in op je account. Of maak een (gratis) abonnement aan.
Je kunt een gratis proefabonnement op MIX of MIXpro kiezen.
Met zo'n gratis abonnement krijg je een maand lang toegang tot alle artikelen en achtergrondinformatie op deze website. En als je meteen een jaarabonnement afsluit, krijg je ook nog eens alle komende magazines van MIX thuisgestuurd.
Reacties
Om te kunnen reageren moet je zijn ingelogd. Login of maak gratis een account aan.