ProjectShow niet alleen afreken op omzet’

Consumenten ervaren Hornbach steeds nadrukkelijker als vraagbaak bij bouw- of verbouwingsprojecten. De keten geeft volgens de klant – net zoals collega-bouwmarkt Hubo – het beste advies omtrent producten en toepassingen. Marketingmanager Michel van Slingerland wijst daarbij ook nadrukkelijk naar de eigen ProjectShows. Bijna een jaar geleden is begonnen met een maandelijkse frequentie van die shows. En dat werpt duidelijk vruchten af.

Deel dit bericht

Reacties

Er zijn nog geen reacties.

Plaats een reactie

Je moet ingelogd zijn om een reactie te plaatsen.

Word abonnee

  • Ontvang iedere editie van Vakblad MIX
  • Ontvang onze email-nieuwsbrief
  • Toegang tot álle content op MIXonline.nl
  • Inclusief marktcijfers en artikel-archief
  • Geef 3 collega's een login cadeau
  • Een openbaar persoonlijk profiel
  • Je persoonlijke nieuwsoverzicht in MijnMIX
  • Reageren op artikelen
Word abonnee