KlusWijs: ‘Service moet je als consument ervaren’

Waar ketens hun aantal formules beperken en vrijwel de hele branche een verdere clustering binnen breedpakket verwacht, ziet een nieuwe keten het daglicht. KlusWijs, een groep breedpakketondernemers die zich onder leiding van Hans Hortensius (ex-Idee-voor-Vakwerk, ex-Ter Hoeven) een nieuw breedpakketmaatpak aanmeten. “Kennis en een hoog serviceapparaat zijn onze speerpunten. Dáár liggen onze kansen.”

Deel dit bericht

Reacties

Er zijn nog geen reacties.

Plaats een reactie

Je moet ingelogd zijn om een reactie te plaatsen.

Word abonnee

  • Ontvang iedere editie van Vakblad MIX
  • Ontvang onze email-nieuwsbrief
  • Toegang tot álle content op MIXonline.nl
  • Inclusief marktcijfers en artikel-archief
  • Geef 3 collega's een login cadeau
  • Een openbaar persoonlijk profiel
  • Je persoonlijke nieuwsoverzicht in MijnMIX
  • Reageren op artikelen
Word abonnee