Klantfocus....? Wat levert het op?

De teller van de doehetzelf-omzet staat in 2010 nu bijna op -6%. Dus scherp retailen is belangrijk. Kritisch naar de inkoop kijken en logistiek nog efficienter maken. En meer klanten trekken. Maar hoe? Met prijs? Wat wil de consument eigenlijk? En hoe verschilt jouw klant van die van je concurrent? Toine Weijers van GfK Panel Services onderstreept het belang van inzicht in de consument.

Deel dit bericht

Reacties

Er zijn nog geen reacties.

Plaats een reactie

Je moet ingelogd zijn om een reactie te plaatsen.

Word abonnee

  • Ontvang iedere editie van Vakblad MIX
  • Ontvang onze email-nieuwsbrief
  • Toegang tot álle content op MIXonline.nl
  • Inclusief marktcijfers en artikel-archief
  • Geef 3 collega's een login cadeau
  • Een openbaar persoonlijk profiel
  • Je persoonlijke nieuwsoverzicht in MijnMIX
  • Reageren op artikelen
Word abonnee