A-merken in tijden van crisis

Een sterk A-merk kenmerkt zich door een grote naamsbekendheid, een sterke voorkeurspositie bij de doelgroep (sterk in de ‘evoked set’) en een hoge score op productkenmerken die (potentiële) klanten belangrijk vinden. Ongetwijfeld zijn er nog andere definities mogelijk van sterke merken, maar de essentie van een sterk A-merk bekeken vanuit de consument lijkt hiermee toch gedekt, zo blijkt uit consumentenonderzoek van GfK Panelservices.

Deel dit bericht

Reacties

Er zijn nog geen reacties.

Plaats een reactie

Je moet ingelogd zijn om een reactie te plaatsen.

Word abonnee

  • Ontvang iedere editie van Vakblad MIX
  • Ontvang onze email-nieuwsbrief
  • Toegang tot álle content op MIXonline.nl
  • Inclusief marktcijfers en artikel-archief
  • Geef 3 collega's een login cadeau
  • Een openbaar persoonlijk profiel
  • Je persoonlijke nieuwsoverzicht in MijnMIX
  • Reageren op artikelen
Word abonnee