Servicegraad belangrijker dan om de hoek zitten

Per 1 september sloot Lasaulec versneld zeventien kleine distributiecentra. Het bedrijf levert voortaan vanuit acht megacentra. Volgens commercieel directeur Peter Stoop de enige manier om servicegraad en leverbetrouwbaarheid- en snelheid aan de klanten te vergroten. En in te spelen op de groei van online bestellen. Uit de branche horen we echter tegengestelde geluiden.   

Deel dit bericht

Reacties

Er zijn nog geen reacties.

Plaats een reactie

Je moet ingelogd zijn om een reactie te plaatsen.

Word abonnee

  • Ontvang iedere editie van Vakblad MIX
  • Ontvang onze email-nieuwsbrief
  • Toegang tot álle content op MIXonline.nl
  • Inclusief marktcijfers en artikel-archief
  • Geef 3 collega's een login cadeau
  • Een openbaar persoonlijk profiel
  • Je persoonlijke nieuwsoverzicht in MijnMIX
  • Reageren op artikelen
Word abonnee