“Consument heeft weinig gevoel bij dhz-merken”

Dat het de gemiddelde consument geen barst uitmaakt welk merk schroeven of ijzerdraad hij koopt, is zo helder als wat. Volgens Roland Mol van consumentenonderzoeksbureau GfK Panel Services zouden echter genoeg DHZ-merken zich steviger kunnen positioneren om bepaalde doelgroepen aan zich te binden. “Maar dan is alleen concurreren op prijs, wat dhz-merken hoofdzakelijk doen, niet voldoende.”

Deel dit bericht

Reacties

Er zijn nog geen reacties.

Plaats een reactie

Je moet ingelogd zijn om een reactie te plaatsen.

Word abonnee

  • Ontvang iedere editie van Vakblad MIX
  • Ontvang onze email-nieuwsbrief
  • Toegang tot álle content op MIXonline.nl
  • Inclusief marktcijfers en artikel-archief
  • Geef 3 collega's een login cadeau
  • Een openbaar persoonlijk profiel
  • Je persoonlijke nieuwsoverzicht in MijnMIX
  • Reageren op artikelen
Word abonnee