Tot in het DNA van de consument

Men neme een consument die wispelturiger is dan ooit. Voeg daarbij de gevolgen van een recessie en een sterke omslag in de samenstelling van huishoudens de komende jaren. Zie daar een uitermate verwarrende tijd voor retailers. De consument heeft de macht en niets is meer voorspelbaar of vanzelfsprekend. Ga er maar aanstaan. Welke trends hebben zich in 2008 afgetekend en wat zijn volgend jaar de kansen en de valkuilen voor de doe-het-zelf-sector?

Deel dit bericht

Reacties

Er zijn nog geen reacties.

Plaats een reactie

Je moet ingelogd zijn om een reactie te plaatsen.

Word abonnee

  • Ontvang iedere editie van Vakblad MIX
  • Ontvang onze email-nieuwsbrief
  • Toegang tot álle content op MIXonline.nl
  • Inclusief marktcijfers en artikel-archief
  • Geef 3 collega's een login cadeau
  • Een openbaar persoonlijk profiel
  • Je persoonlijke nieuwsoverzicht in MijnMIX
  • Reageren op artikelen
Word abonnee