Specialisme Doeland prikkelt beleving

Aan het eind van het jaar staat Doeland op de drempel van een metamorfose. De huisstijl werd reeds aangepakt, en nu krijgt de winkel een nieuw, volwassen gezicht en tevens wordt het assortiment geüpgraded. Met een A-merk-plusassortiment. Formule Manager Fred Bus: “Naast het referente assortiment, geldt de toplijn van de bouwmarkt als de basis van onze winkels.”

Deel dit bericht

Reacties

Er zijn nog geen reacties.

Plaats een reactie

Je moet ingelogd zijn om een reactie te plaatsen.

Word abonnee

  • Ontvang iedere editie van Vakblad MIX
  • Ontvang onze email-nieuwsbrief
  • Toegang tot álle content op MIXonline.nl
  • Inclusief marktcijfers en artikel-archief
  • Geef 3 collega's een login cadeau
  • Een openbaar persoonlijk profiel
  • Je persoonlijke nieuwsoverzicht in MijnMIX
  • Reageren op artikelen
Word abonnee