DHZ-Sessie-Erwin-van-Osta-7.jpg

Twintig jaar stilgestaan?

Dit zei hij nadat hij zijn presentatie Tomorrowland of Brands gegeven had op MIX' Nationale DHZ Sessie. Daarin had hij de groei van zijn eigen Hubo België getoond en verteld hoe hij in samenwerking met een aantal fabrikanten en leveranciers het Hubo-merk laadde naar zijn consumenten.
In de vragenronde was hij kritisch naar de Nederlandse sector:
"In de forecast naar 2020 begroot GfK ca 3,7 mrd euro. Dit is hetzelfde omzetniveau als in 2000. Wat hebben jullie in die 20 jaar gedaan? In ieder geval geen toegevoegde waarde gecreëerd. Je kunt de teruggang zeker niet in de schoenen van online retail schuiven want die bedraagt ‘slechts’ 4 tot 8%.

Meer over Van Osta's presentatie is te lezen in MIX 2015-3 en op www.mixonline.nl/sessie2015>


Volgen via je persoonlijke nieuwsoverzicht

Selecteer de onderwerpen waarvan je via MijnMIX op de hoogte gehouden wilt worden.

Deel dit bericht

Reacties

Er zijn nog geen reacties.

Plaats een reactie

Je moet ingelogd zijn om een reactie te plaatsen.

Word abonnee

  • Ontvang iedere editie van Vakblad MIX
  • Ontvang onze email-nieuwsbrief
  • Toegang tot Ć”lle content op MIXonline.nl
  • Inclusief marktcijfers en artikel-archief
  • Geef 3 collega's een login cadeau
  • Een openbaar persoonlijk profiel
  • Je persoonlijke nieuwsoverzicht in MijnMIX
  • Reageren op artikelen
Word abonnee