Vrouwen en jongeren gaan vreemd
Branchevreemd assortiment is een actueel onderwerp. Waren er een aantal jaren geleden in de bouwmarkt alleen artikelen te koop voor klussers, tegenwoordig kijkt niemand er meer op van een fiets, dvd-speler of tafelvoetbalspel. Maar wat vindt de consument nu daadwerkelijk van deze branchevervaging? Om dit te achterhalen heeft USP Marketing Consultancy een onderzoek uitgevoerd onder ruim 1.800 leden van het consumentenpanel DeelUwMening.nl.Wil je dit exclusieve MIX-artikel lezen?
Log dan in op je account. Of maak een (gratis) abonnement aan.
Je kunt een gratis proefabonnement op MIX of MIXpro kiezen.
Met zo'n gratis abonnement krijg je een maand lang toegang tot alle artikelen en achtergrondinformatie op deze website. En als je meteen een jaarabonnement afsluit, krijg je ook nog eens alle komende magazines van MIX thuisgestuurd.
Reacties
Om te kunnen reageren moet je zijn ingelogd. Login of maak gratis een account aan.