Vrouwen en jongeren ‘gaan vreemd’

Branchevreemd assortiment is een actueel onderwerp. Waren er een aantal jaren geleden in de bouwmarkt alleen artikelen te koop voor klussers, tegenwoordig kijkt niemand er meer op van een fiets, dvd-speler of tafelvoetbalspel. Maar wat vindt de consument nu daadwerkelijk van deze branchevervaging? Om dit te achterhalen heeft USP Marketing Consultancy een onderzoek uitgevoerd onder ruim 1.800 leden van het consumentenpanel DeelUwMening.nl.

Deel dit bericht

Reacties

Er zijn nog geen reacties.

Plaats een reactie

Je moet ingelogd zijn om een reactie te plaatsen.

Word abonnee

  • Ontvang iedere editie van Vakblad MIX
  • Ontvang onze email-nieuwsbrief
  • Toegang tot álle content op MIXonline.nl
  • Inclusief marktcijfers en artikel-archief
  • Geef 3 collega's een login cadeau
  • Een openbaar persoonlijk profiel
  • Je persoonlijke nieuwsoverzicht in MijnMIX
  • Reageren op artikelen
Word abonnee