‘Consumenten vermijden extremen’

“Consumenten denken vaak niet eens na als ze wat kopen,” zegt prof. Dr. Ir. Kitty Koelemeijer, docent aan Business Universiteit Nyenrode en directeur van Adfontes Marketing. Ze bestudeert het beslissingsproces op de winkelvloer. Waarop baseert de consument zijn keuze? “De consument vermijdt extremen. De ‘middelste’ prijs blijkt dus vaak de beste.” 

Deel dit bericht

Reacties

Er zijn nog geen reacties.

Plaats een reactie

Je moet ingelogd zijn om een reactie te plaatsen.

Word abonnee

  • Ontvang iedere editie van Vakblad MIX
  • Ontvang onze email-nieuwsbrief
  • Toegang tot álle content op MIXonline.nl
  • Inclusief marktcijfers en artikel-archief
  • Geef 3 collega's een login cadeau
  • Een openbaar persoonlijk profiel
  • Je persoonlijke nieuwsoverzicht in MijnMIX
  • Reageren op artikelen
Word abonnee