Promotie in plaats van prijzenslag

GfK’s Patrick Langley is een vaste waarde op de Nationale DHZ Sessie. Dit jaar besprak hij de ontwikkeling van de omzet in relatie tot de afzet. In dat kader deed hij ook interessante uitspraken over de prijsontwikkeling. Over stijgende prijzen, dalende afzet en verschillen tussen winkeltypen. Allemaal op basis van de branchecijfers van het jubilerende GfK Marketing Services uit Amstelveen.

Deel dit bericht

Reacties

Er zijn nog geen reacties.

Plaats een reactie

Je moet ingelogd zijn om een reactie te plaatsen.

Word abonnee

  • Ontvang iedere editie van Vakblad MIX
  • Ontvang onze email-nieuwsbrief
  • Toegang tot álle content op MIXonline.nl
  • Inclusief marktcijfers en artikel-archief
  • Geef 3 collega's een login cadeau
  • Een openbaar persoonlijk profiel
  • Je persoonlijke nieuwsoverzicht in MijnMIX
  • Reageren op artikelen
Word abonnee