Mortel als ‘groene’ probleemoplosser

Maxit slaat het tuinpad in met het Beamix-merk. De mortelfabrikant ontwikkelde een tuinconcept voor de doe-het-zelver. De bouwmarktklanten hebben de probleemoplossers enthousiast ontvangen en ook buiten de branche wordt enthousiast gereageerd. “Het is leuk dat gezien wordt dat we het merk steeds meer op de kaart zetten. Er zijn nog zoveel kansen voor de doe-het-zelfbranche.”

Deel dit bericht

Reacties

Er zijn nog geen reacties.

Plaats een reactie

Je moet ingelogd zijn om een reactie te plaatsen.

Word abonnee

  • Ontvang iedere editie van Vakblad MIX
  • Ontvang onze email-nieuwsbrief
  • Toegang tot álle content op MIXonline.nl
  • Inclusief marktcijfers en artikel-archief
  • Geef 3 collega's een login cadeau
  • Een openbaar persoonlijk profiel
  • Je persoonlijke nieuwsoverzicht in MijnMIX
  • Reageren op artikelen
Word abonnee