Het succes van ‘gebakken lucht’

Cellenbeton is niet het meest sexy product in de bouwmarkten, maar wel een succesvol. Daarom visualiseert Xella ook graag de mogelijkheden van het product, ook op de winkelvloer. Marketing-communicatiemanager Han den Hartog: “Verkoop ondersteunen doen we samen, bijvoorbeeld het opbouwen van voorbeelden. Je moet ons product namelijk benaderen vanuit het eindproduct, het resultaat. Dan spreekt het aan.”

Deel dit bericht

Reacties

Er zijn nog geen reacties.

Plaats een reactie

Je moet ingelogd zijn om een reactie te plaatsen.

Word abonnee

  • Ontvang iedere editie van Vakblad MIX
  • Ontvang onze email-nieuwsbrief
  • Toegang tot álle content op MIXonline.nl
  • Inclusief marktcijfers en artikel-archief
  • Geef 3 collega's een login cadeau
  • Een openbaar persoonlijk profiel
  • Je persoonlijke nieuwsoverzicht in MijnMIX
  • Reageren op artikelen
Word abonnee