Prima jaar voor A-merken

Dat het ons, als Nederlandse doe-het-zelvers, economisch in 2007 wat meer voor de wind gaat, is te merken aan de ontwikkeling van A-merken. In een representatieve selectie van 9 productgroepen uit het GfK Retailpanel blijkt dat het totale omzetaandeel van A-merken van 67,3% naar 68,7% is gestegen. GfK-onderzoeker Patrick Langley geeft een exclusieve blik in de markt.

Deel dit bericht

Reacties

Er zijn nog geen reacties.

Plaats een reactie

Je moet ingelogd zijn om een reactie te plaatsen.

Word abonnee

  • Ontvang iedere editie van Vakblad MIX
  • Ontvang onze email-nieuwsbrief
  • Toegang tot álle content op MIXonline.nl
  • Inclusief marktcijfers en artikel-archief
  • Geef 3 collega's een login cadeau
  • Een openbaar persoonlijk profiel
  • Je persoonlijke nieuwsoverzicht in MijnMIX
  • Reageren op artikelen
Word abonnee