Exclusiviteit in goud geschreven

‘Het beste van Herberts in het goede van Global’. Onder dat motto zet verffabrikant Global Paint Products twee gloednieuwe verfmerken in de markt, compleet met een nieuw eigen kleurenmengsysteem. Hoge kwaliteit, een goede marge en vooral exclusiviteit voor het vbs-kanaal zijn de voornaamste verkoopargumenten. “Exclusiviteit schrijven we hier in goud”, zegt commercieel directeur Jack van Dijk.

Deel dit bericht

Reacties

Er zijn nog geen reacties.

Plaats een reactie

Je moet ingelogd zijn om een reactie te plaatsen.

Word abonnee

  • Ontvang iedere editie van Vakblad MIX
  • Ontvang onze email-nieuwsbrief
  • Toegang tot álle content op MIXonline.nl
  • Inclusief marktcijfers en artikel-archief
  • Geef 3 collega's een login cadeau
  • Een openbaar persoonlijk profiel
  • Je persoonlijke nieuwsoverzicht in MijnMIX
  • Reageren op artikelen
Word abonnee