Wisselend motief om verf te kopen

Fabrikanten en bouwmarkten doen er alles aan om consumenten te bewegen hun verf te kopen. Kwaliteit en prijs spelen daarbij een belangrijke rol. Maar wat voor criteria hanteert de consument zelf bij de aanschaf van verf? MIX posteert voor de deuren van filialen van Praxis, Gamma en Formido en vroeg willekeurige verfklanten naar het hoe en waarom van hun aankopen. Een vrijblijvend onderzoekje waaruit blijkt dat de motieven van de klanten voor de aanschaf nogal wisselen.

Deel dit bericht

Reacties

Er zijn nog geen reacties.

Plaats een reactie

Je moet ingelogd zijn om een reactie te plaatsen.

Word abonnee

  • Ontvang iedere editie van Vakblad MIX
  • Ontvang onze email-nieuwsbrief
  • Toegang tot álle content op MIXonline.nl
  • Inclusief marktcijfers en artikel-archief
  • Geef 3 collega's een login cadeau
  • Een openbaar persoonlijk profiel
  • Je persoonlijke nieuwsoverzicht in MijnMIX
  • Reageren op artikelen
Word abonnee