Herhalingsaankopen door merkentrouw
Als je het over houten vloeren en laminaten hebt, dan weet je ook dat onderhoud daar deel van uitmaakt. De werkelijkheid is vaak anders: bij de aanschaf wordt over onderhoud niet of nauwelijks gesproken, zodat de klant achteraf voor verrassingen staat. “Terwijl producten als houten vloeren en laminaat toch vragen om kwalitatief goede onderhoudsproducten en een goede, duidelijke communicatie hierover”, vult Peter de Heer, algemeen directeur van HG International, aan.Wil je dit exclusieve MIX-artikel lezen?
Log dan in op je account. Of maak een (gratis) abonnement aan.
Je kunt een gratis proefabonnement op MIX of MIXpro kiezen.
Met zo'n gratis abonnement krijg je een maand lang toegang tot alle artikelen en achtergrondinformatie op deze website. En als je meteen een jaarabonnement afsluit, krijg je ook nog eens alle komende magazines van MIX thuisgestuurd.
Reacties
Om te kunnen reageren moet je zijn ingelogd. Login of maak gratis een account aan.